4. HOE PITCH JE FAIRE GEMEENTE BIJ JE NIEUWE BESTUUR OF BIJ PARTNERS IN SPÉ?

Voor wie?
Voor iedereen die wil leren hoe je kort maar krachtig je boodschap aan de man/vrouw brengt.
En niet bang is om op zijn bek te gaan!

Stel: Je staat met de burgemeester in de lift en je hebt maximaal 60 seconden om jouw burgemeester te overtuigen een Faire Gemeente te worden of te blijven. Heb je een pakkende boodschap in je mouw zitten? Of (nog) niet? Kies dan voor deze workshop.

Maak een inspirerende elevator pitch (pakkende boodschap van max 60 seconden) over Faire Gemeente. Een doe-sessie.

Je gaat zelf aan de slag om een kort, bondig en inspirerend verhaal over Faire Gemeente te maken voor overheid of potentiële partners in je Faire Gemeente werking. Eventueel ook om te delen via social media.

Steve Vroman, a.k.a. Low Impact Man, is jouw ervaren stuurman in deze sessie. Hij heeft heel wat lezingen op de teller staan (ongeveer 1700) over hoe goed te leven binnen de grenzen van één planeet. Lange en ultra korten. Zowel voor bedrijven, scholen, verenigingen, gemeentes, congressen en zelfs ooit op een trouwfeest. Reeds 150 000 mensen zagen hem al live aan het werk. Als spreker is hij naar eigen zeggen al regelmatig op zijn bek gegaan. Ondanks (en dankzij) de fouten die hij maaktte, heeft hij veel geleerd. En kan hij nu wel zeggen dat hij ‘het spreken met impact’ onder de knie heeft. Daarom is hij ook de geknipte man om je klaar te stomen voor dé ultieme elevator pitch!