Wil je je als vrijwilliger engageren binnen een FairTradeGemeente? Ben je een lokale handelaar, organisatie, vereniging, school,… en wil je aansluiten bij een FairTradeGemeente? Spreek dan zeker jouw gemeente aan om te bekijken hoe je kan deelnemen.

Engageer je in jouw gemeente

Is je gemeente ingeschreven in de campagne of is ze al een FairTradeGemeente? Wil je aansluiten bij de trekkersgroep of hen helpen bij enkele activiteiten of heb je gewoon heel toffe ideeën? Ben je een lokale handelaar, vereniging, school, bedrijf,… en wil je graag de campagne mee ondersteunen? Contacteer dan zeker jouw gemeente, of neem contact op met info@fairtradegemeenten.be en wij brengen jou in contact met de juiste persoon.

Maak van je gemeente een FairTradeGemeente

Is je gemeente nog niet actief? Wil je van jouw gemeente een FairTradeGemeente maken? Kaart dit dan zeker aan bij het gemeentebestuur en schrijf je gemeente in! Stuur een mail naar info@fairtradegemeenten.be om je in te schrijven. Hier vind je de 6 criteria waaraan jouw gemeente moet voldoen om FairTradeGemeente te worden.