De Faire Ronde op zaterdag 13 mei 2023

Eerlijke en duurzame handel, je komt het meer tegen dan je denkt. Ook in jouw gemeente! Tijdens De Faire Ronde ontdek je lokale handelaars en bedrijven, verenigingen en organisaties, producenten en consumenten met LEF*, namelijk die Lokaal, Ecologisch en Fair denken én doen. Zo werken ze elk mee aan een duurzame en eerlijke samenleving.

Benieuwd naar locaties met LEF* die fair trade verkopen of gebruiken? Of die produceren volgens de principes van de agro- of bio-ecologie en korte keten? Of die bewust inzetten op repair, share en hergebruik?

Neem dan op zaterdag 13 mei 2023 – op World Fair Trade Day – deel aan De Faire Ronde: een wandel- en fietstocht langs alle locaties in jouw gemeente of stad die lokaal, ecologisch en fair denken én doen. Zo werken we als Faire Gemeente mee aan een samenleving met LEF*!

Check op de website of jouw gemeente een Faire Ronde organiseert

www.defaireronde.be