Dag fairtradefan

Het wordt een uitzonderlijke Wereld Fairtradedag op 9 mei!

Wegens corona zijn het nog steeds vreemde tijden. We hunkeren naar het zien van onze familie en vrienden, we doorstaan moeilijke momenten, maar genieten soms ook van kleine gelukjes. Ruimte om samen offline actie te voeren voor fair trade, die is er nog niet. Daarom gaan we dit jaar digitaal! Afspraak online op 9 mei?

Vier World Fair Trade Day mee online, want #fairtradebeginthier!

World Fair Trade Day is hét moment om de engagementen van jullie FairTradeGemeente te tonen. Zet daarom op 9 mei jullie FairTradeGemeente in de kijker op de sociale media (als inwoner, gemeente, bedrijf, vereniging,…). En tag gerust FairTradeGemeente op Facebook of Instagram!

Wat kan je doen?

• Blik terug naar een event van het voorbije jaar
  • Deel een foto uit de oude doos van jullie FairTradeGemeente
  • Bedank trekkers en vrijwilligers
  • Communiceer over jullie engagement voor fair trade
  • We maakten het jullie gemakkelijk en ontwierpen quotes die jullie kunnen delen.
    (Heb je graag een gepersonaliseerde quote? Geef dan gerust een seintje via info@fairtradegemeenten.be)

#fairtradebeginthier